و همه تنهاییم

خرید بک لینک
گاهی به این فکر می کنم که باید به چشمان خودم خیره شوم و آینده ای را که بی اختیار خواهم رفت را ببینم . زندگی همه را به خود مشغول ساخته است بدان جور که تمام دغدغه من و امسال من شده است هیچ .... هنگامی که در ناراحتی و شادی غرق شبکه های اجتماعی می شویم و باید غم را مدام بر این اشتها بفشاریم و صحبت کردن با دیگری واژه ی غریبی است . اخبار مرگ اولین تیتر روزنامه های محله های تنهایی است، من منتظر خودم هستم تا از تمام تمایلات دل بکنم و اوج بگیرم .

وش .

daghdagheh...

ما را در سایت daghdagheh دنبال می‌کنید

برچسب: و اینگونه است که همه تنهاییم, نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 19:55

صفحه بندی